Wil je zelf ook een bijdrage leveren aan armoedebestrijding in Udenhout en Biezenmortel? Dat kan op verschillende manieren:

Donatie
Onze vereniging ontvangt geen subsidie van de overheid en is daarom grotendeels afhankelijk van giften van particulieren en bedrijven. Kun je wat missen voor de minderbedeelden in onze samenleving, dan kun je een donatie overmaken op rekeningnummer NL35 RABO 0152 0024 99 ten name van ‘Vincentiusvereniging Udenhout en Biezenmortel’.

Testament
Heb je er wel eens over nagedacht een goed doel op te nemen in je testament? Bij de Vincentiusvereniging Udenhout en Biezenmortel komt je nalatenschap rechtstreeks en volledig ten goede aan de minderbedeelde medemens in je directe omgeving. Een mooi idee, toch? De notaris kan je meer vertellen over de mogelijkheden.

Sponsoring
Ben je ondernemer en wil je ons sponsoren met geld of goederen? Dat kan. Neem vrijblijvend contact op met ons bestuur om in een persoonlijk gesprek de mogelijkheden te bespreken. Gebruik daarvoor het contactformulier op deze website.

Acties
Regelmatig organiseren wij inzamelacties voor bijvoorbeeld levensmiddelen(pakketten). Je kunt ons daarbij helpen door mee te sparen of levensmiddelen beschikbaar te stellen. Houd hiervoor de publicaties in de gaten op onze facebook-pagina en in weekblad De Wegwijzer.

Promotie
Je kunt ons ook helpen met de organisatie van promotieactiviteiten, die onze naamsbekendheid vergroten. Wij verzorgen met plezier lezingen voor bijvoorbeeld sportclubs, ouderenbonden, rotaryclubs of ondernemersverenigingen. Ook een presentatie op school, waarbij we uitleg geven over onze activiteiten, behoort tot de mogelijkheden. Neem gerust contact met ons op via het contactformulier op deze website om de mogelijkheden te bespreken.